Advertentie: Doelgroeponderzoek

Online marketing is nu natuurlijk al heel belangrijk, maar zal in deze eeuw alleen nog maar belangrijker worden. Verwacht wordt dat rond het jaar 2020 heel Afrika gevoed kan worden van online marketing. Online marktonderzoeksbureau Fried Air vraagt daarom uw aandacht voor onderstaande enquête, zodat we u in de toekomst goed van dienst kunnen blijven zijn.

Het invullen duurt ongeveer 20 seconden en geeft u exclusief kans op een wel heel speciale hoofdprijs. Doe dus nu mee!
_________________________________________________________________


Welkom bij de superduperonline enquête. En gelijk maar onze excuses, want we hebben gelogen over de hoofdprijs. Maar terzake: we zouden wel nog steeds graag zien dat u onderstaande vragenlijst serieus invult, om een goed beeld te kunnen krijgen van uw online surfgedrag, uw merkvoorkeuren en de hilarisch domme denkfouten die u waarschijnlijk bij het gros van de vragen zult maken  de wijze waarop uw unieke antwoorden een sterke toevoeging zullen volgen op onze megawauwie-dataset.

Bedankt he!
_________________________________________________________________

1. UW EIGEN PERSOONTJE

Bent u man of vrouw?

Loading ... Loading ...

Hoe zou u uzelf willen omschrijven?

View Results

Loading ... Loading ...

Geef de Kwaliteit van Leven die u ervaart een cijfer tussen 1 en 7 (let op: meerdere antwoorden mogelijk):

View Results

Loading ... Loading ...

_________________________________________________________________

2. BLOOTSTELLING AAN RECLAME

Als het Reclameblok begint dan...

View Results

Loading ... Loading ...

Hoe zou u uw online surfgedrag willen beschrijven?

View Results

Loading ... Loading ...

_________________________________________________________________

3. FINANCIËN, GELD EN MICRO-ECONOMIE 

Wat is uw inkomen?

View Results

Loading ... Loading ...

Mijn favoriete financiële systeem is:

View Results

Loading ... Loading ...

_________________________________________________________________

4. IETS MET TAAL

Vaakst gebruikte bijvoeglijk naamwoord...

View Results

Loading ... Loading ...

Wat vindt u van het gebruik van slagzinnen in reclame-uitingen?

View Results

Loading ... Loading ...

Maak het volgende slagwoord af naar eigen believen: 'Massa...'

View Results

Loading ... Loading ...

_________________________________________________________________

5. MERKEN EN IMAGO’S

Wat is uw favoriete soort reclame?

View Results

Loading ... Loading ...

Kijk goed naar onderstaande afbeeldingen, neurie er desnoods wat bij, en beantwoord dan de volgende vraag:

Welke van deze vier producten zou u het liefst bij u hebben op een onbewoond eiland?

View Results

Loading ... Loading ...

Kijk goed naar onderstaande afbeeldingen, vervang het kapotte licht in de schuur, en beantwoord dan de volgende vraag:

Welk product acht u het meest schadelijk voor uw gezondheid?

View Results

Loading ... Loading ...

Heeft u, tot slot, nog vragen?

Loading ... Loading ...

 

Your email address will not be published. Required fields are marked *